Komediowo.pl
Image default

Szklana zabudowa jako witryna sklepowa

Szklana witryna sklepowa to świetne rozwiązanie dla lokali usługowych działających w różnych dziedzinach – od gastronomii po architektoniczne biura projektowe. Badania marketingowe sugerują, że warto pozostawić przynajmniej 80% witryny sklepowej lub frontowej ściany lokalu w szkle. Chodzi o to, że wnętrze, które zaprasza spojrzenia przechodniów jest naturalnym wabikiem. Eksperci dowodzą, że rozwiązanie to sprawdza się bardziej niż szyldy, logo, podświetlane neonami ledowymi nazwy lokali i wiele innych chwytów reklamowych. Szklana zabudowa to bowiem metaforyczny komunikat usługodawcy, że nie ma on nic do ukrycia przed klientem i zaprasza do przyglądania się codziennej pracy firmy. Chwyt ten wyzwala naturalne zaufanie i pozwala zaspokoić ciekawość klientów. Słowem: to naprawdę dobre rozwiązanie, które wzbudza same pozytywne emocje wśród odbiorców.

Magia przyglądania się ulicy z perspektywy stolika cukiernianego

Szklana zabudowa jako witryna sklepowa w cukierni, piekarni lub innych punktach małej gastronomii jest bardzo lubiana przez klientów lokalu. Inną funkcją szklanej zabudowy jest możliwość obserwacji przygotowywania kawy, posiłków lub pracy na tradycyjnym zapleczu piekarni, cukierni czy restauracji, które zwykle niedostępne są wzrokowi klientów. Wiele restauracji przygotowuje wręcz pokazy pracy mistrzów kuchni i cukierników. Tego typu atrakcje pozostają na długo w pamięci klientów!

Witryna umożliwia poszerzenie przestrzeni wystawienniczej i ekspozycyjnej aż do ulicy, którą poruszają się przechodnie. Dzięki szklanej ścianie widać wnętrze na tyle dobrze, że niekiedy można przyjrzeć się towarom lub wykonywanym usługom, parkując samochód. Odpowiednie oświetlenie wnętrza, akcent na kluczowe towary lub podkreślenie estetycznego wymiaru pracy projektanta budują silne, pozytywne więzi z klientami. Szklana zabudowa jako witryna sklepowa niezwykle skutecznie sprawdza się w przypadku sklepów i galerii z rękodziełem. Można wówczas zaaranżować nie tylko najbardziej skomplikowane ekspozycje, ale i urządzić – widoczną przez witrynę – otwartą pracownię artystyczną, która stanowi rewelacyjny wabik dla każdego, kto znajdzie się w pobliżu. Jednym z bardzo interesujących elementów dodatkowego urozmaicenia szklanej zabudowy jako witryny sklepowej jest także zastosowanie elementów szkła mlecznego, które wykorzystać można w charakterze tła do wyświetlania aktualnej oferty, a wręcz przygotowywania projekcji multimedialnych prezentujących towary, usługi i inne unikalne cechy firmy. Szklana zabudowa sprawdza się nawet w przypadku sal fitnessowych i salonów fryzjerskich. W tym ostatnim przypadku każda wykonywana fryzura staje się żywą reklamą zakładu.

Inspirowane: Republikaszkla.pl – balustrady szklane Warszawa

Related posts

Sprzątanie łazienki – newralgiczne miejsca

admin

Jak wybrać mieszkanie z ogródkiem?

admin

Tysiąc planów i jeden wróg

admin